tisdag 8 april 2008

O shit!

Har ringt Blomsterlandet och Kalenius ang. vita tulpaner. Nu visar det sig att det kanske inte går att få tag på pga säsongsslut. Blä. Varför talade ingen om det för mig?
-Hallå Karin, det är ingen säsong för tulpaner i april.

Så nu ska iaf Marie på Kalenius kolla om det går och sen ringa upp mig. Annars vette katten vad jag ska göra. Hon föreslog krysantemum, men jag vet inte.

Har iaf varit på stan under förmiddagen och köpt det sista här i V-ås. En till hårspray, papper till program och en ny mobil (!).
Har dessutom lämnat in ringarna på putsning. De blir klara i morgon =)

Ps. Varför ska det vara så svårt att få tag på Donken på Nobelplan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, tänk att det redan är Veckan med stort V. Tiden har gått underligt snabbt, kan inte fatta. Ni förtjänar verkligen en fantastisk dag du och Axel, stumpan - vilken megaarbete du/ni lagt ned. Puh! Jag skulle ringt idag, men sov i ett par timmar och helt plötsligt var klockan nästan två ( = dags att hämta A ). :-o

Anonym sa...

Ska Ni ha maten till bröllopet från Donken eller? :) Närå, ville bara säga att det har varit jätteintressant att följa era bröllopsplaner och önska LYCKA TILL på lördag! (jag har tipsat om din blogg till en kompis som ska gifta sej så du stänger inte den va efter bröllopet?)
Kram Charlotte (www.upptagnamamman.blogg.se)